NUFFNANG

FOLLOW ME

T E R I N G I N ♪♫♪♫

Saturday, October 16, 2010 0 Comments A+ a-


Serius sangat! Teringin nak makan rendang.. ayam.. Walhal.....raye ritue dah belasah rendang berbakul² ...... ♥ ..
huks..... Adekah? ...... Masa aku pegnen fes duluk..... aku sangat tingin nak makan kuew-tiow goreng.... masa tu da duduk uma mak amku daaa.. makllumlah.. menunggu hari kan...
Lagipun fes baby dulu, terlebey 10 hari.... so.. cuti & Mc berselang-seli....
Sebaik saje mak aku selesai masak kuew-tiow....aku rasa la selai....*selai jek oke, kuew-tiow tue.. pastu tros sakit perot..... huh*** .....masa da time =p....

Apa lagi kelam kelibut bapak aku bawak g spital Pjaya... hahha... ♥ Aku rilex jek dok blakang... sambil kunyah lagi kuew-tiow....leh cam tue kan? =D ....Contraction baby nak kuar tak teruk sangat... dia mengeras dengan kerap.... pastu rasa nak TERbe***..... huks............

So.... da 3 hari kepingin nak makan rendang sebenornyer... tapi cari² kat kedai tado.. so.. aku ajak encik somi bli barang sket...aku jek la yang masak.. leh paneh²kan 2-3 hari... muahaha ('',)
So.. itulah hasil gambo rendangnyer....tu belom nak kering sangat.....klu kering kang, tado kuah lak kan......kita masak, so.sukati kita la nak camno...=p

FYI : >>> Skang ni aku ngah menahan sakit perut......APEKAH? ......=D .. aiyokkk sebulan lagi baby.. sabo sabo eh.........Banyak lagi preparation tok awak mama tak buat.... :)