NUFFNANG

FOLLOW ME

* Split Personaliti *

Monday, October 04, 2010 0 Comments A+ a-

Orang² yang bermasalah ngan semua orang ni mungkin mempunyai masalah dengan personaliti sendiri.
Mungkin mereka mempunya lebih daripada 2 personaliti. :
Ghisau juga berhadapan ngan orang camni.
Lebih² lagi jika dia saja yang betul atau.. Kita harus kawan ngan diaa saja.
Bila ngan orang lain, sume jadi tak betul.
So. Beware Oke.

Macam Semalam.. adik laki aku pun punyai masalah yang camtu.
Dia memang ada masalah split personaliti since umo 20.
Hanya orang² yang faham dia saje akan taw.
Dia cenderung buat tindakan ikut bisikan, dan emosi.
Jadi.. kita sebagai orang terdekat yang NORMAL ni.. haruslahhhh faham dia yang tak bape normal.
Kebergantungan ubat tu mesti sampaila dokter cakap 'oke awak da sihat' tak perlu amik ubat.

Semalam aku tipon adik laki aku kat JB. Aku rasa hari Sabtu lain nada sorenya.. lembut jek.. Tiba malam tadi, aku kol. Aku balik kena marah pasal apa yang kitorang borakkan hari Sabtu?.. hui.. tergezut gaks.. ekekek... Takpelah. aku faham.. dia UNnormal.. =))