NUFFNANG

FOLLOW ME

Si Abang yg NoTtY :\

Friday, October 08, 2010 0 Comments A+ a-

Sesungguhnya dikau la pengubat ati mama
Sesungguhnya dikau la penawar duka mama
Sesungguhnya dikau jualah penghibur hati mama
Ini aktiviti apiz petang tadi dan time dinner @ Adam Seafod Jijan
Layankan saje......
Mulut dier pot pet pot pettttt ('',)
Apiz memakan kerang seperti kudapan keropok...
Dia membebel sebab tukang amik order lupa 'mengorder' kerang bakar dier =D
Dia sendiri yang pi tanya 'akak order'
hahaha...
aku cakap kat dier..
' klu apiz nak kerang, apiz pi tanya akak tu'
Trosss dia mangun.... hehhee = da besor upenyer anak mama .. sudah berani yaaaaaaa

Ini ape citer tah dia membebel ngan papa dia..
Nak kata kerang dia tak sampai lagi.... tu dopan mato
Muke siyes gile bercakap
haha.time ni.....
mama da bising daaaaaa.. sebab apiz lambat sangat makan
mama da la asik nak terkuciL...... =D

Ini berlokasi di lebri aras 2 yea
aku duty kaunter pagi tadi
Start jam 8 till 3 petang
so, balik jam 3
Takkan aku nak soh encik somi patah balik anto aku balik?
Huhuh, so....
aku ajak apiz lepak aras 2..
Klu aku naek aras 4 kang...ade jek keje bos aku bagi.. heheh =D
Kenakalan terserlah... memang muke noty boy lor.....
maen sorok² ngan aku lakkkkkkk cehhhhhhh
Selain main sorok²..
Ini adalah hasil sikap KREATIF beliau...
sambil menghilangkan rasa buhsan dia, tatkala melihat mamanya
baekkkkkk punya tido sambil melayan lagu jiwang @ SURIA fm...
^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^
^^^^^
^^^^
^^^
^^
^
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa =D

Menyusun segala kereta dan lori dalam lebri
Mujur la lebri aras 2 tak ramai student
so....
sila buat ala-ala umah sendiri...
ahaksssssss