NUFFNANG

FOLLOW ME

Oke! Wajin....

Thursday, October 21, 2010 0 Comments A+ a-

Pagi tadi...mood nak bekerja sangatla zero.
Semua yang aku buat sume tak kena.
Cari dokumen tak jumpa
Nak edit data, asik hang' ....aku pangggggg!! pc ni kang....
Nak wat kataloging, Ya Rabbi.....mata berpinar².....

Layan fesbuk 3-4 jammmmmm selamberr
Tak ngantok lak..cehhh =p

Selepas muhasabah diri...
dalam jam 10 pagi camtue..
Mood bekerja datang dengan meriahnya.

Akhirnya, dengan perut yang semakin ke depan..
Aku mula mendapat mood tok mengasingkan buku²
sumbangan dan buku belian....
so....angkatlaaa...
tertongeng², tergolek², terbalik²..
kenkadang rasa perut ni tertarik² juga.
Bila da start rasa perut tu laen macam sket, aku stopppp jap..

Then aku sambung balik.....
Oke, kerja² peralihan buku *selesai....
Lepas tue.. aku wat katalog...
Sambil mendengar alunan lagu² 90 minit tanpa henti ka S U R I A fm.....
menggunakan earphone... * tanpa sedar aku wat konsert peribadi kat opis tadi..
haisss...lantak ler =p
Aku berjaya mengkatalog 55 buah buku....
banyak tuuuuuuuuu dalam masa 3 jam...

KOrang tak caye? aku yang tukang buat ni pun tak caye weiiiiiii =p

Tahniah tok diri aku sendiri.muahahaa...
MOral citer merapu aku ni :=
Nak buat seribu daya, klu tanak memacam alasan...lebey² lagi kalo pemalas ! =p