FOLLOW ME

October 7, 2010

NEWS : Bayi Maut Dibaham Kera? :|

Astagfirullahalazim... :
Terkejut membacanya
Sedikit petikan berita yea
Suratkhabar Harian Metro Page 6

" SEREMBAN - Selepas mendapati cucunya tiada di ruang tamu, kami mencarinya sehingga ke luar rumah, dan terkejut melihat kesan darah di depan tangga sebelum menemuinya dalam keadaan terkulai layu dengan kecederaan di kepala, leher dan telinga kata A Velayutham.

# Dia menceritakan kejadian cucu perempuannya berusia EMPAT HARI yang menemui ajal dalam keadaan menyayat hati selepas digigit kera jantan liar di umahnya ..... "

Aish.....
Bila aku terbace jek berita ni, teringat anak sulungku, apiz. Masa dalam tempoh berpantang, memang aku dok umah mak aku kat Kuaters UKM Bangi.. * siyes.. memang gile BANYAK kera Oke. Time tu Apiz kena sakit jaundies @ Kuning.. so, mak aku pun jemur si apiz dekat buaian luar umah, tanpa pengawasa sesapa.. Aku? Da tentulah dalam bilik orang berpantang.....mak aku mana bagi aku keluar tapak kaki ni walo seinci pun kat luar.. ('',)

Ayiok.. Alhamdullillah, mujur tak jadi pape eks? Terfikir gak aku TADI.. kalaulah kera² tu agresif like kera yang baham bayi 4 hari tu? Aish, ngeri la pulak...... Oh No! lepas ni.. no more dah ........ Pengajaran buat aku. even benda ni tak jadi kat aku pun.. tapi.... kita kena amik sebagai pengajaran...

Manusia, biasalah... selagi tak kena atas batang idung sendiri.. mana nak sedar,.... hui.. erm.. entah......

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design