FOLLOW ME

October 25, 2010

- Mata Ikan -

Today
25 Okt 2010
is Working ♪♫☺☺♪♪

Kenapa title post mata ikan?
Sebab sangatla ngantoKz tahap Cipanzie

Tido jam 11.30.
Dari jam 12 a.m - 4.00 a.m
Asek la mangun g toilet selang 15 minit sekali.
Bila g toilet
Secoettt jek air yang kuar..
adoiyaiiiiii

Pastu, da stat rasa sengal² kat ari² ..
Pale otak ni da pk..
Alamak, da time ke?

Camner ngan skola apiz?
Camner ngan keje papa?
Camner ngan exam apis?

Aku ni dalam sakit² camtu pun dok pk lagi pasal orang.
haishhh ... ('',)
Aku wat tatau jek rasa sengal² tue..
Cuba wat² tidoo..
dalam jam 4 a.m baru aku apat tido lena..
hurmm.. pastu dengar jam loceng bunyi....

Alaaaaaaaaaaaaa.... dah kol 6.30 ...
Macam tak tido jek rasanya..aish .........

Rupanya.. si kecik lam perut ni dok memain ngan aktifnya...
Sampai sakit perut haku..
huhuh...
Klu aku g spital pagi tadi..
konfem kena halau balik.
Sebab tader tanda² lain..
lagipun due date aku less dari 1 month.....
hurmmmmm..

Oke gak instinc aku nie.. =p
*** okeh.. makcik mata ikan nak wat keje.....

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design