NUFFNANG

FOLLOW ME

Majelis Makan² Raye ♥

Tuesday, October 05, 2010 0 Comments A+ a-



Urm..
Today is Tuesday ..
Ado meeting unit aku

So.. sekalikan la jamuan ala-ala raye gitu.
Ape yang ado eh?

# Nasi himpit
# Kuah Kacang
# Rendang ayam
# Teh O panas
# Buah pisang
# Karipap - Sponsor by Puan Julie
# Kuih Koci - Sponsor by Puan Julie
# kuih Raya A. London,Tart Nenas & Dodol - Sponsor by Puan Zana

Walopun pada paginya agak kelam kabut. sebab lain diorder, lain dihantar. Dengan pinggan, sudu, garfu. cawan takdo.. haih* .. Dengan ada yang tak bayar lagi.. memacam lor.feningggg!!! ('',)

Ekceli aku da la tak sihat hari ini. Start malam tadi da sakit tekak, batok².. dan idung sumbat. Kalo ikut HATI, memang mau cuti @ mc jek.. tapi tulah.. sebab aku fk, aku yang pegang duit, aku yang plan ngan a few staf yang len.. aku gagahkan juga la datang...... Tapi start pagi tadi memang BAD Experience lor.... sangat² menguji kesabaran aku.. hurm..
*****
****
***
**
*
sabau jeklaaaa