NUFFNANG

FOLLOW ME

Kaunter & Jamuan Raya Uni 2010

Friday, October 08, 2010 0 Comments A+ a-


Ini adalah MENU UTAMA jamuan Raye yang diposkan oleh encik somi kat aku..... yang penting, dia tak lupakan aku likeeee engkorang....hahah..

* Dah boleh bajettt apa nak jadi today.. so... Selamat lahhhh*

Today last day raye kann.. So.. Unibersiti membuat majlis kiranya macam penutup raye lah iyer... ('',)

Aku? tak pegi laaa.. coz aku kan bayar separuh jek.. heheh. tader hal. asal ada gak kuar $$ even tidak memeriahkan.. urm....takla.. aku takpegi coz aku jaga kaunter perpustakaan.. aku setia ngan konter nih.. kang ilang lak kaunter....

Tapi......

tiada pula yang prihatin dengan kami. mungkin...sebab aku bayar separuh.. urm. yang herannya.. member yang bayar full pun tak diendah.. Ade sesapa yang Volunteer nak gantikan beliau dekat kaunter tok jamu mata dan tekak kat Pavilion? The answer Is - NO.

kalau last² year berdasarkan pengalaman keje yang 10 tahun nie.....
Kalo ader jamuan raye ke like that.... sudah pasti KENA ada yang datang menggantikan orang yang kat kaunter.. supaya sama² dapat memeriahkan susana..

Tak datang replace 1 hal..... ape benda pun tak ditapaukan.. ahaks....
We ouls da agak dah.. tader hal lah beb! ... Patner kaunter aku bawa bekal.. dan encik somi aku dah tapaukan siap² menu utama jamuan raye...


Tatkala korang sibuk menyusun segala barang, aku n patner ngah mencekik kat kaunter,...... kenyang juga.. Bukan masalahnya disini makan atau tidak. Masalahnya Ingat atau tidak. dan nampak disitu yea. pilih pilih.. nak aku cakap pilih kasih ke pilih bulu? =D sendiri pk.

Bila turn orang² yang tersayang jaga kaunter, macam nak bergado nih.. suro ganti kaunter,.. siap masam muka bagai.. tak dapat ganti..nahhhh amikkk aku da tapau tok kauuuuuuu ......... Ni, time aku dan patner jaga....* Mungkin staf yang tak bape nak like-like........ lantak korang la makan ke tak.....eh eh?...wadehellllllllll............... ('',)

Kitorang memang da bajet dari semalam yang memang takkan ada yang ingat kan kat kitorang yang kat kaunter ni... sebab tulah sudah sedia ngan bekalan makanan dengan kuih raye, nasi goreng, ayam goreng, air oren sumelah....siap share ngan sorang lagi staf..... dia pun maleh nak turun g event........ Penattttt......

* Moralnya : aku da nampak da dan da tahu da...... macam mana punya tahap bila staf yang disukai jaga konter.. dan staf yang kurengg disukai jaga kaunter.. ahaks...... tader hal la...... ('',) .......
Erk!! Alhamdullillah.kenyang juge.... Penat pun tak, paneh pun tak....sikit pun ketiak tak berpeluh.. eekekke


Btw...... tahniah la yer. dengar citer dapat award ' 1 Malaysia'.. tahniah. tahniah.. atas usaha kowang........