NUFFNANG

FOLLOW ME

IBU

Wednesday, October 27, 2010 0 Comments A+ a-

Ini adalah entry yang aku create sendiri, berdasarkan pembacaan dan penghayatan. Bila campur² aduk.. nilah hasil dier ..

Oke...
Satu ♪♫ Thanks to ibu aku, sebab melahirkan aku. Menjadikan aku salah seorang penghuni di dunia yang fana ini.

Dua ♪♫ Thanks juga sebab menjaga, mendidik, memberi aku makan, minum, pakai, jaga aku, berikan aku hidup yang selesa.

Tiga ♪♫ Thanks sebab berikan aku pendidikan. Even aku ni takat SPM je.. tu salah sendiri sebab malas belajar @ tanak sambung blaja lagi.. Maklumlaaa da sedappp pegang duit kan... =p

Empat ♪♫ Thanks sebab tahan dengan kerenah aku. Aku tau, aku ni keras kepala.. degil.... maklumlaaa 'along' ...=p

Sekarang ...
Aku da dewasa.. Da 28 tahun .. Da Kawen, da ada anak 1 , bakal ada anak ke-2 ..
Huuuu.. da 28 tahun idop upenyer. .. macam lama.. tapi tidak.! Banyak lagi nak kena belajar yea .. ('',)

Satu ♪♫♥ Terima kasih sebab mak tolong jaga anak along dari baru lahir sampaila umo 3 tahun.

Dua ♪☺♥ Terima kasih sebab tidak merungut menjaga anak along, dan tidak harapkan $$ ...

Tiga ♪☺♥ Terima kasih sebab mak menjadi pendengar yang setia, tika along ada masalah.

TETIBER TERINGAT ♥♥

" Time aku nak bersalinkan si APIZ, kat katil bersalin Hospital Putrajaya, aku ingat lagi, mak usap dahi aku.. mak cakap.. sabar yea long.. mak faham dan boleh rasa apa along rase.."

T ER H A R U # G I L E # O K E .........
Tetibe teringat susah payah mak lahirkan dan besarkan aku..
Now aku nak besarkan anak² aku pulak..
* Budak² zaman sekarang * =D

Pendapat AKU :=

Ibu adalah SuperWomen ..

Jika kau sakit = Ibulah Doktor
Jika kau sedey = Ibulah pakar kaunseling
Jika kau bergadoh = Ibulah hakimnya

Kalau kau panas = ibulah kipasnya
Kalau kau sejuk = ibulah apinya
Kalau kau pedas = ibulah airnya.

Kau rasa .. kau cukup kuat dan hebat ke nak jadi macam ibu kau sekarang??? ....... sila FKkan..

I # L O V E S # M Y # M O M