FOLLOW ME

October 14, 2010

Haaa ? 3TrOli ? =D

Aha!! semalam kan aku EL? .... menjaga putera aku yang demam..
Jadinya dah EL.. sure la tak mai koje.. kan kan kan labu? =D

Pagi tadi aku datang opis.....
Haaaaaaaaaaaaaaaaa?
3 troli buku menanti tok semakan aku sebelum dihantar ke TKP...
TKP = Timbalan Ketua Pustakawan lor ..

Hurm.. pagi tadi mood da macam ayam da.. sebab pk... asal la staf aku ni kumpul banyak² buku ni then baru nak anto kat aku??
Huhuhu.. pastu aku cuba 'meng-calm-down ' kan diri...dan cakap....'u can do ittt ......
Takyah marah².. da keje...buat je..... kang orang tak suke lak.... ('',)

Oke... so.. dengan bangganya lah aku nak gitauuuuuuu disini....
bahawa aku telah berjaya membuat semakan fizikal bahan-bahan tersebuttttt semua 3 troli.. walopun terpaksa balik jam 6.30 petang! ....... Haruslah berkorban kannnnn... sebab semalam mda cuti.... so.kita kaver balik memana here n there...... * aku ak claim....seposen pun oke! Asalkan keje aku tader yang bertangguh sebelum aku nak cuti panjang ni..... tanak nanti timbul memacam isu laks..... pedih tinge ni nak mendengarnya nanti.......heks...

Patutke situasi mengenakan bos? aku tanya korang? Patutnya pklaaaa bagi pihak Jbtn @ opis.. ni bukan zaman skola, atau zaman blaja kolej ke Uni ke nak kena²kan bos....aduyai.... entah.. tak leh difikirkan oleh otak aku yang centre ni.... lantak korang lah.... huhu tanak amik port.. tanak campur...n semoga bahagia..

Aku da terasa SEDIKIT bahagia da kat tempat cari rezeki.... sebab tak perlu nak fp ape yang korang pk pasal aku....ape yang nak korang kata pasal aku..... m just only me... nak kata aku tunjuk baek dengan segala kata²aku....? Biarlah antara aku dan Tuhan yang tahu.,DIA yang berhak menilai aku.... korang nak nilai aku? nilai la...da memang kita ada kat nilai pongs......=D
kah kah kah..
Yang penting! Now aku happppppppppy bangatttttttttt

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design