NUFFNANG

FOLLOW ME

F O B I A !!!!!!!!!

Saturday, October 16, 2010 0 Comments A+ a-

Dalam idup engkorang, mesti ada yang korang fobia kan?....
Macam aku.... fobia ngan En.Snake...a.k.a U*** .......
Nak melihat nyer secara live, atau gambarnya, atau perkataannya .. aku tak boleh!
Kenkadang sampai encik somi kater aku mengada-ngada! ....ala.tengok jekla.....bukan ape pun.....

Huhuh...siyes tak boleh oke! .....Klu bace paper pastu ada gambo natang itue......tros aku campak paper tu * tindakan reflek kay ..huhu...

So.. kenapa aku membuke cerita fobia ini?
K E R A N A .....

Umah bondaku kat Kuaters Ukm Bangi.. sudah 2 kali dimasuki En.Snake itam itew....
Haih....... dahla baru² ni..... Uma mak aku tu dahla penuh ngan orang dan barang...
* sendiri imagine * ....

Dahla nanti aku nak 'B E R P A N T A N G ' kat sane.....uwaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Even natang tu da tado.....tahap imaginasi aku ni melampau² oke! .....haiyooo....
*Mak......mak jaga kiter kat uma kiter la mak eh? eh? eh?.....2 minggu pun jadilarr..
lepas urut bersalin sume.....en.somi jaga kiter..pelizzzzzzzzzzzz ('',)

Orang kate....uma klu masuk en.snake itam.petanda tak elok....tapi kita memohon pada Allah agar sume yang terjadi baik² sahaja yer... Insya'ALlah.....

La ni, depan mata hakuuuuuuuu dok terbayang² natang tue.... adoiyaiiiiiiiiii shhhhhh