NUFFNANG

FOLLOW ME

Depan, Blakang, Tengah ? sume lain..

Friday, October 22, 2010 0 Comments A+ a-

Pusing² tang tuuu gak
Apa salah ngan 'engkorang' pun tatau
Kalo rasa 'engkorang' perfect..
teruskan berperangai camtu

Jangan dok ingat orang yang 'terpaksa' melayan 'engkorang'
tu
100% setuju ngan perangai 'engkorang'
Pk sket bagi pihak orang.

Ibu ngandong cam haku ni pun 'engkorang' nak dengki.
Ape lagi?
Aishh.. tanak la kuar statement kuwang hajo.. ('',)
Memasing da beso la

Klu setiap persahabatan yang nak 'enkorang' jalinkan tu
ada jek masalah, cuba jangan asik mencari silap orang
Selidik SKET diri sendiri camner?
Perfect ke? .. nobody is perfect dea..
so plz.. setiap hari adalah hari pembelajaran..

Aku rasa ada hikmahnya.
Senyap lebih baik dari segala-galanya.

Orang citer, aku dengar
Orang citer, aku pk
Orang citer, aku tengok

Then, aku sendiri boleh pk
sape yang OK dan sape yang ta** sebenarnya dalam hubungan kita
as a fren nie.. ('',)

So.. aku men - suggestkan
* hamik koooooo.. keluar kamus jadah tah pape aku
supaya..
sebelum nak buat satu² perhubungan
TOLONG!
Jangan buruk²kan orang lain.
Jangan menggunakan orang lain tok kepentingan 'engkorang'
Jangan suke mengungkit
Jangan pandang serong kat orang lain

* Semua orang da tahuuuuuuuu
* Cuma mereka 'buat-buat tak tahu*
Kita tengok Whats Next.................