FOLLOW ME

October 1, 2010

91 hari lagi

Hari ini 1 Oktober 2010
Tinggal 91 hari lagi untuk kita muhasabah diri kita.

Apa yang da kita capai sepanjang tahun 2010
bermula Januari hingga awal Oktober ini?
Banyakkah perkara postif yang berlaku berbanding negatif?
Kalau banyak positif.. Alhamdullillah ('',)
Kalau banyak negatif.. mana silapnya.
Haruslah kita perbaiki diri agar ianya tidak berulang pada next 91 days atau sebelum kemunculan tahun berikutnya.

Oke.. statistik hidup aku laks sehingga awal Okt ni :)

Positif : ♥ ai like
# Anak haku masuk darjah 1 * Exam A sume oke.. Alhamdullillah ('',)
# Tahun ni la haku gile² blajar masak
# I am pregnant!! after 7 years waiting ♥ xoxo
# Berjaya menaikkan statistik keje harian haku
# Berjaya juga menangkis sikap buruk aku yang terlalu percaya kat org
# Berjaya juga kawal sikap aku yg tak Too much bergantung pd org
# Raya tahun ni, bermula dari umah aku.. masak sendiri, sume sendiri
B E R D I K A R I
# Berjaya juga tidak menjadikan blog aku ni bersawang. Boleh kata ada
je hapdate .. :) YesHHhhh ..
# Tanggungjawab antara kita dengan ALLAH.. tak perlulah aku war²kan.


Negatif : ♥ ai kena ubah!
# Too sensetip.. like tahun² lepas
# Aku ni mudah sket percaya cakap orang * kena ubah nie.. masuk tinge
kanan, kuar tinge kiri.. melainkan aku nampak sendiri
# Tahap kejelesan aku yang agak Over * tapi da kurang rasanya
# Klu nak masak mesti bahan complete! kena blaja jimat la kot

Klu haku ingat lagi yang +ve dan -ve aku hapdate eks.. buat masa ni, ini je yang ada lam pale *-*
Semoga kita sama-sama bermuhasabah diri. Bukan aku tak sabar tunggu new year.. lambat lagi weh.. Cuma.. berfikir sejenak.......

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design