FOLLOW ME

October 20, 2010

8 RAT ? =)) WoW!!

ape kah kaitan dengan entry 8 RAT? * siap besarkan font tue =p
hiks.
Tadi petang borak ngan en.hasbeng...
cakap ngan dier.. nak 4 RAT, nak beli tungku ibu dan anak, bengkung dan jamu² segala.... ('',)
akuuuu ingatkan dapat reaksi negatif....

SEKALI

en hasbeng cakap....oke.... papa bagi mama 8 RAT .. mama beli la ape nakkkk ..........janji baby n mama sihat oke? ..... WOW!! ' berniaga manosia lebih untong dari untaaaaaa ' ..wakakaa
* aku da terpk......aikkkkk........btol ke laki aku neeeee? ...tader short memana? ... :D *amponz en.hasbeng.... coze .. sebelum ni...kalo nak masak pun, dia tak suke bli benda remeh temeh segala daun ni...... tau takkkkkkkk?.... punya la siksa aku nak masak, itu tader, ini tader..... ini.dia bagi....more then ENUFF aku rasa 8 RAT tu..nak anto aku g slimming beauty kaaa apo? ... NO NEED laaaa.. aku memang da keciK...... ♪♫♫♪ lalalal

8 RAT itu hanyalah tok aku shj...barang² baby yang lain sume da setel.dan masuk bajet lain...perghhhhhh terbaeks la en.hasbeng... * mesti korang rase..... * eleeeeee .. baru 8 RAT...blom 8 RIBAN .......huhu.. aku yang lebih ariffff kenal en.hasbeng aku.. so that aku terExited bila aku terima banyak tue..... bukan senang kayyyy .......

TerimaS ehhh en hasbeng...... lagi 3 tahun....mama gorjes...wakaka... taderlah..cantik pun tok sape kan... cute pun bini sape kan... suweeet pun..mama sape kan....hiks.

Luvvvvvvv

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design