NUFFNANG

FOLLOW ME

Soping Last Minit + Pitam = Hohoho!!

Wednesday, September 08, 2010 2 Comments A+ a-

Ini adalah Entry tanpa pixca soping :D . Coz, dah hampir nak pitam, sapolak nak tolong Snap pixca. Konfem² muka cam hampeh .. =D

Oke.. semalam mensopingkan baju putera tunggal ai. si Hafiz .. budak ni >>>>>>>

Nampak tak? muka dia yang sangat suke. mesti terlupa yang pagar tengah da roboh =D * wawawa.. mama notty ..

Urm.. tak jauh mana pun soping, dari Nilai to Bangi.. Memula soping di Shopping Complex Bintang.. cari punya cari songkok budak tader la pulok.. uhhu.. * malehnya nak round.. Masa ni da rasa pale pening.. tapi still menggagahkan diri jalan..
Selepas round Bintang, we ouls pegi pulak kompleks PKNS. Mak aihhh... gile ghamai manusia oke.. Plus tadi kat Bintang da pening, masuk je PKNS, tros rasa nak padam. Habes orang ai langgar. Nasib en.suami perasan.. dia pegang tangan ai. pastu nak tumbang lagi.. aisey....* kaco daun tol la.. =((
So. en.suami mencarikan port tok ai duduk.. sume tempat penuh oke. Yang kosong adalah TANGGA. so.. haruslah duduk di tangga itew sebelum ai tumbang.=D
En.suami belikan ai air.. then soh ai duk situ jap.. dia bawa si Putera beli songkok. Nasib baek tak lama, dalam 7 minit..
hehe.. Songkok anak lagi mahal dari songkok papa.. layan jekla =D
* Moralnya.. ibu-ibu ngandung.. janganla bersesak² di tempat yang pack ngan orang,... Oksigen ngak cukup.. ai tobat tanak soping last seminit. Pening !!

2 comments

Write comments
Mayiskandar
AUTHOR
September 8, 2010 at 12:45 PM delete

sesame la kite soping last minute ek zura:)

Reply
avatar
September 8, 2010 at 2:14 PM delete

hurmm.. mood raye tak bape nak ade la kak mai..... :)
raikan juga sebab apiz pse 29 hari :)

Reply
avatar