FOLLOW ME

September 15, 2010

P e l a n c o n g # R a y a ♥ @ MELAKA

Ini adalah PIxca Menara Taming Sari..
kami ingat nak naek. tapi malas nak beratur pepanjang...so.. Snap pix saje





Incik suami berposing dengan adik dan puteranya... :P

Kami berjalan - jalan raya di Melaka..
otw balik umah.. kami pun jalan-jalan sekitar bandar Melaka.. wahhhhh... MELAKA udah maju...
*ini adalah picxa ai dan incik suami.. sangat susah okey mau bergambar dengan dier.. :P
Nampak sangat muka letey, 1 hari drive jalan- jalan..
a.k.a kami yang speacky =D


ini pulak ai dengan adik bongsu .. namanya Syu @ Usu.
sama kah? =D klu muka sama pung takpe..
Namapun adek badek kannn
Masa ni, kami di dalam Ferris Wheel.. [ btol kah eja?]
sangat panas oke.. tader kipas @ ekon lam kotak ni..
RM5 per head.. da la sangat SLOW....


Wawawa.......ini mak buyung..
7 month oredi. Sangat sekejap saje masa berlalu.
Sangat tak puas hati.. kenapa ada makcik yang menyibuk kat belakang tu?
Takleh tengok ai senang.. cisDEL......

Ini anak bujang ai.. sangat suke berposing..
Pantang nampak kamera.
Ni ngah seronok la dier..
Usu dier ikut jalan0jalan..
Lokasi kami -
Melaka International Bowling Centre (MIBC)


Yaaaaaaaa.. ini pixca kami sekeluarga..
Tq Usu. tolong Snap...
Masa ni, anak bujang ai tros lari dok atas peha ai..
Adoi.. senak perut ai, dia langgar.. uwaaaa
Sorry Baby =D


Taraaaaaaa.... Encik Suami yang terchenta.
♥♥♥♥♥♥♥♥


Ai dan my prince sedang naek Ferris Wheel kat Bandar Melaka itue..
Da gitau tadi kan?
Sangat tak best =((


Sesekali nak menyibuk posing kat Pin Bowling.... ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design