FOLLOW ME

September 22, 2010

Budak² x Tipooo

Nak kata sebagai apa?
Luahan hati @ rasa?
Atau
apa yang di fikirkan?
Retikah budak² membodek?
Sedangkan klu bodek pun lom tentu dapat apa yang nak...
Lain kita yang da keje ni..
Nak sesuatu = Bodek.. konfem dapat punyerrrrr =D
Opsssssssssss
Ini adalah luahan rasa apiz kepada papanya.. korang bacelah sendiri..
* Papa saya baik
* Papa saya pandai bawa kereta
* Papa saya suka main dan beli bola boling
* Papa sya pandai main boling
* Saya sayang papa
* Papa suka menonton tivi bola

ini pulak KHAS tok mamanya
* Saya sayang mama
* Mama saya baik
* Mama saya cantik
* Mama saya pandai masak
* Mama saya sayang akan saya
* Mama saya pandai menggosok baju
Wawawa......... terharunya ai......
rupe kad dan tulisan adalah tidak penting
Yang penting, kita sume tahu yang kanak- kanak tidak menipu.
ThanX dear darl... mama n papa luvs u so much!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 comments:

Mayiskandar said...

so sweet...sgt terharu...ble farish leh tulih camtu...huhu

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

hehehe.. tular... kak mai
takpe.. nanti Farish lagi pandai.. :))

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design