FOLLOW ME

September 6, 2010

BILA ...

Adam ni, pandai tol tgk kamera ...
* adik oii.. ape ko buat tu haaaaaaa

Hye cutie.. klu der mirul, lagi best..
bercengkerama la korang yea :P

Apiz with Adam..
sama tak muke?
Sepupu.. mesti la shame :D

Oke.. semalam adik ai yang 'alang' bersama En.suami beliau, bersama ngan anak beliau yang gorjes dan adik bongsu ai datang berbuka umah ai.. semuanya secara kebetulan oke.. To 'Acik' janganla merajOk.. kang kudut² kuliy muka tu kang :D
Bukannya tanak ajak lah.. ketam umah ai ada 4 eko saje.. sebenornya nak berborak² ngan 'Angah'.. tapi tatau yang anagh da balik JB.. hehe.. so.. kita anggap itu adalah rezeki tok 'alang ' oke.. :)

Bila da jumpa adek bradik, uma ai otomatik jadi Zoo.. dan muzium dan segala yang a\sewaktu dengnnya.. Umah jadi sangat bising.. even baru 3 orang dewasa yang datang.. yang si Adam, takyah kira la eyh.. ai nak dokong jek uwaaaaaaa!!! kedebushhh kang! =p

Ape jek ai masak semalam? sangat simple oke..

* Ketam cili api
* Sambal Ikan bilis
* Ikan masin goreng
* Sayur bendi goreng + kentang
* Ayam goreng gorjes

Itu saje.. tu pun separuh nafas da ai ghase oke.. Bertungkus lumus di dapur.. bermandi peluh segala .. hahah... sebab tu sedap kowt ..* muahahahhaha =p

Oke acik, next time its will be ur turn plak.. sila lah majok 24 jam dulu. kueh raye aku jangan lupe.. :)

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design