FOLLOW ME

August 17, 2010

Gotong Royong @ Office

Best buat aktiviti kemas mengemas nih.. tapiiiiiii tulaaa, dalam keadaan sekarang kan.. agak terbatas pergerakan ai.. huhu :P Dari menjadi kata , baik kita tolong sama yang termampu.. ni pun ai rasa perut ni mengeras , sakit sket laa coz dok menolak troli, mengangkat buku² yang hagak berat ... :)

I hope tader pape yang serius.. Takleh juga kan, nak manjakan sangat diri ni..

Gotong royong sempena ape yer? YER ... sempena dengan hari apo eh? wakakaka.. kat opis ai ni. ado event .. opis paling semangat patriotik dan berkonsepkan 5S.. u guys taulah kan.. klu da konsep 5S... leceh banyak! bukan sikit² =p

# ateh meja takleh der lebih dari 5 hiasan
# tray in out musti label
# troli segala musti label - ape status
# cop² segala pun nak label.. * ai tak koserr la nak label. leceh wooo nak gunting² sume nih.....asal nampak cantik ka mater ai. enuff :P
# Kotak!! tak leh ado bawah meja.* mano nak sorok? hahah
# Fail² musti lam kabinet siap labeling Okey.....
ni sikit sebanyak laaaa garis panduan 5s.. klu nak ikut bebetul.. sangat leceh Ok! =p

Ai nak balik nih.. tapi tunggu encik suami.. dah konfem² en.suami ajak pegi membeli kat bazar.. masalahnya... ai nak jalan pun tak larat nie .. huhu. tulaaaaa.. 'tolongggggggg sangat yea ' .. hehe... =p Eksersise mama!!

K guys.. ave a nice day.. selamat berbuka, jangan membazir.. kerana membazir itu amalan syaitOooooN ............

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design