FOLLOW ME

July 17, 2010

Sorry mak ..

Nak kata ngade²? or selfish?
hmm, ai bukan pentingkan diri sendiri, buat apa ai nak tipu diri ai sendiri?
Ternyata ai tak boleh berpisah ngan anak ai yang sorang itu * buat masa ni sorang lah kan..

Siapa nak teman ai pot pet pot pet kat umah?
Siapa nak layan ai burak?
Siapa nak layan ai tgk Dvd?
Siapa nak buat ai marah?
Siapa nak gelakkan ai?
Siapa nak usap adik dalam perut ai nih?
Siapa nak tanya ai soklan sengal?

The Answer is Hafiz. My dear lovely son.. satu²nya peneman ai dikala sunyi.
7 tahun tau......ai tak penah berpisah @ dalam erti kata lain, bagi dia tido dengan orang lain..
Ikut atok dan nenek jalan ada.. tapi tak overnight...
Malam² ai sunyi.. ai salu main² ngan apiz kat uma, tolong ai macam² ... sape ai nak gado?

Penah dekat Penang yang baru ni, apiz duk hotel yang atok sewa.. dari pagi till malam, ai da rindu kelibat apiz.. manalah apiz ni.. ok ke? sihat ke? da makan ke? .. adus... ai tak boleh tipu diri ai lah..

Bila sume ajak apiz g funfair kat semenyih dan ajak apiz overnight kat umah atok malam ni, esok hantar balik, ai tak boleh! ... ai tatau kenapa secara automatiknya air mata ai kluar macam paip pecah.. En.Suami pun tatau nak buat dan cakap ape..

Ai sedey lah... ai tahu, dia budak².. Teruja diajak kesana kemari.. terutamanya funfair.... tapi apiz pls pk eh?.. apiz tak sayang mama ke?.. Last², sesi berrlinang² airmata dalam kete.. ai nangis, apis pun nangis.. alooo suweetnya.. sampai skang ni, apiz said..' apiz sayang mama tau... mama jangan nangis lagi ' * tq sayang :*

Akhirnya atok dia tak jadi bawa apiz g funfair.. apiz pun sedey tengok ai yang asik menangis jek, macam nak berpisah setahun.. ai tatau la.. memang la en suami ai ada, tapi lain....... ai dengan apiz la bergurau 24 jam....... en suami bizi ngan astro nya, gamenya, tidonya......... =p

** Dikesempatan ni, ai minta maaf sangat kat ibu ai.. ai bukan buat² sedih. ai memang tak boleh berpisah ngan buah hati ai... ai tatau nape... tetiba jiwa sebak........ maafkan ai mak, lain kali ai bawa apis jumpa mak lagi eh? ... nnati kita g lah jalan sama↓². Tapi.. nak tinggalkan dia tanpa ai.. i dun think so mak! .. orang lain jaga tak sama ngan mata mak sendiri... ai minta maaf sangat.... semuga mirul dan adam boleh ganti tempat apiz eh?... Mak jangan marahkan ai eh?... siyes aiii touching...............

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design