FOLLOW ME

July 14, 2010

Makan Makan dan Makan .... =p

Apabila kita mengandung, jangan sesekali say NO pada makanan .. =p
Itu prinsip ai.. haha, itu pasal la berat naik 3 kg dalam masa sebulan....
eh! takpe u... makan selagi boleh.. nanti time berpantang, haaaaa kau, makan la makanan orang pantang selama 60 hari... ada tu yang pantang 100 hari... pada ai .. cukupla 60 hari... tu pun da rasa tersiksaaaaa =p ... Alhamdullillah, ibundaku yang terchentaaaa amat² memahami anaknya yang degil dan keras kepalo nie =p

Apa yang penting ** kerjasama .. wkakaka ingat wonderpet plak =D
> Jaga makan
> Jaga ubat² an .. * bukan jaga ubat yer, makan ubat tu ikut time... =p
> Jamu segala ...
> Apelagi eh... rerajinler mandi...
> Jangan asik membuter jek =p * hehhem ai la ni . haha

ni apehal ai melalut nih... ai nak citer pasal makan lorrrrr aish* babab kang!

Ok... Today ai dinner ngan En.Suami, Pizza ..ayok!! 2 pan pizza regular (6 pcs + 6 pcs = 12 pcs )
Apis n En.suami makan shiket jek.... selebeynya ai yang kena makan.. CISDEL tol.......
Siap ugut tuh..... * kalo tak abes.. No More Next time.....aloooo... ai ape de hal......takat 8 pcs pizza Hawaian Ciken yang memang ai like..... kojap yooooo..... =p

Konfem u all kater ai mencekik! . memang ai makan sampai nak tercekik. Rasa nak cekik² jek En.Suami ngan apis sebab makan 2 pcs je sowang Ceh..... Tau la perut ai besar, ingat perut ai besar, ai kuat makan ker? Ai nak RASA jek........... =p

Akhirnya, sume 8 pcs piza Hawaian Ciken berjaya ai cekik...... Dan sampai ketika ai merapu kat umah chenta ai ni, ai masih terasa² Cik Piza berenang² ke Hawai dalam peyut ai...... * Camner ai nak tidow nih... kenyang gilerrr wey *TulunG² =p

Itu baru pizza ... ngan Mushroom soup, Beef Bolognaise * btoi kah eja? kah kah.. makan tau, eja tatau .. weng ai nih.......... , ngan Large Hurts platter.......ayok........... =p

Ai yang kecik dan chumel ni lah tolong makan kan okey... dah rasa cam tong sampah pun yer......tak abes sume sumbat kat ai...... sian my baby ...=)

****Setibanya di rumah, ai terus g ke penimbang...ayok! hari ni sajo berat naik 2 1/2 kilo okey... hurm.... ai rasa ai kenyang sampai tulatttttt

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design