NUFFNANG

FOLLOW ME

K A L A U

Thursday, July 22, 2010 0 Comments A+ a-

Sesekali pk sejenak masa depan kita

KALAU ~
Sape yang suke perkataan kalau ni? ... ai konfem, u ols mesti tak suke punye..
Lebih² lagi KALAU yang CONTOHNYA cenggini

# Kalau org tersayang pergi dulu
# Kalau laaa aku tak keje skang ni
# Kalau gaji kena futung?
# Kalau la aku taw bf / gf aku curang
# Kalau la tetiba bank kejo aku pasal utang orang lain?
# Kalau aku dah kawen, tapi famili hancus
# Kalau la aku orang susah

Contoh ek =p

Ni plak, contoh KALAU yang u ouls suke punyer

# Kalau la aku kayaaaa
# Kalau la gf / bf aku hensem.... perghhhhh
# Kalau la idup ni tak yah keje... cukup masa dwet trun langit
# Kalau tetiba ada orang bagi ferrari?
# Kalau la sume orang baik² belaka
# Kalau la tader ape yang susah² nak kena pk... * aman jek rase =p

Tu 2 Contoh KALAU secara umum..

Bagi ai plak..
Kalau la ai tak kawin lagi skang, umo da 28 juta.. =p , ai tado lagi anak yang dah pun berumor 7 tahun, yang ensem, yang kiut , dan yang notty nie =p ... dan kalau ai tak kawen lagi, ai tak preggy anak ke-2 skunk =p Bahagianya ase ... hohoh ... Kedua, kalo la ai tak ikut cakap ayah interbiu kat kuim KL 10 tahun lepas, ai mungkin tak jumpa atau tak kenal encik suami ai.. =p
Ketiga, kalo ai tak ikut cakap my mom, jangan lepak dan jalan naik moto rewang ngan kawan baik ai, arwah ila pada 14.08.1999 , mungkin, ai pun dah arwah.... * Semoga arwah tenang² aja disana.. AMIN. Keempat, kalo la ai ni ....... bape banyak kalo laaaa =D ...

ai da nantoks, ai nak tido.. mana taw, dalam tido ai termimpi KALO lagik, ai kongsikan.. Selamat malam....