NUFFNANG

FOLLOW ME

Tak suke - REMOVE or BLOCK

Monday, June 14, 2010 0 Comments A+ a-

Hmm.. susah sangat ke? Tak faham aku. Klu tak kenal aku, tak suke bace aku merapu.. SILE buat xtvt dibawah ini. Aku pun nakkk sangat remove ko dari Frenlist. dan dah sudah pun blok. Bukan setakat remove, aku blok terus. Senang idup.
Fesbuk is our personal. So. ikut suka la kan nak story menda pung. Yang hangpa nak rasa panas, tersentap bagai awat la.. ada ke letak nama U? Didn't i? I dun think So. Semua perkara ada lah umum. Kalo i nak fokus pada seseorang, i akan letak nama dier.. aduhai. susah ada kawan fesbuk yang rajin sangat tersentap nih...
Kalo tak suka, sila buat xtvt ni ek, ai malas dan tader masa nak reply komen @ msg mengarut u kat inbox..

NotakakIPendeK : pening paler. Benda mudah jadi susah..!!