FOLLOW ME

June 15, 2010

: : StrEss? NoNoNo!!

Stress?
Yes! bila kat pejabat aku Stress
Kenapa?
Sebab kena jaga banyak hati, banyak mulut
jadi lah diri sendiri. ..
Menulis memang senang.
Tapi, secara semulajadinya, aku ni seorang yang Happy Go LuckY
Tak reti betul aku nak duduk diam², membisu seribu bahasa.

Tolong jangan stress ajulaa,
Pls. Tak elok untuk pertumbuhan dan tumbesaran bayi kamoo
Biaq pi la depa nak buat apa pun.
Kamu g keje, balik keje.

Tak perlukan mereka sangat kan?
Btol tak?
= Yes! betol.. tapi, jangan tunjuk sangat la, klu iyer menyampah kat aku.
Plz ek. Tanak aku tension².
Tanak tanya aku sakit pening, hidup mati ke pun takpe.
Aku takder hal..

NotaKakISedeY
Keadaan kembali seperti dulu
Aku tak tahu kenapa jadi camtuh..

2 comments:

Mayiskandar said...

lame x bace blog zura...arituh try bukak link baru zura tp x leh...arini try buka ok plak...jgn stress2 tau..x baik utk baby:)

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

hehe, kak Mai pun lama gak tak update blog eh.. hehe
ok ok. I folowwww

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design