FOLLOW ME

June 15, 2010

Packing Stuff To UsM

Wopppssss...
Apa pun tak kemas lagi
Esok pagi nak berangkat sudah
Ape pun tak beli lagi (yang perlu)
Ape pun tak pk lagi nak bawa ape

Hmm, tOilettriesss pun lom beli agi
Aku nyer Fair n LuveLy pun tak beli agi
haha

Giler malas nak berkemas ini kali
[dah macam pantun aku rasa]

Baju ape nak bawak pun tatau
Suar ape nak bawak pun tatau
Nak pakai baju team..
tatau laaa.. itu pun kalo Muatttt :D

hehehe

Adeh.. nape la malas ni.. kamon..
Nak jenjalan g Penang Tuh... :P

NotaKakImAlaS : KamOooN AjUuuLaaa

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design