FOLLOW ME

June 7, 2010

:: Matang Sket ::

Tiada kaitan ngan sesiapa.
lately ni banyak sangat jumpa ngan orang yang mendatangkan marah pada aku.
Tapi skang aku tader mood nak marah².
Entah... pembawakan budak kot. Nak soh mama der jadi gud. :)

Herm... camno nak cito ekk
Klu citer lelebey kang, ada yang kata kita perasan bagus.
Walhal! tader manusia yang sempurna dalam dunia ini.

Cuma satu je lah, kalau tak puas hati mana², salurkan komen kamoo pada tempat yang betul. Jangan post merata nun biaq satu dunia tahu, tak baik tu.. macam nak menjatuhkan orang lain, a.k.a pihak ketiga. ish, kenotlah ye...
Tak suke jumpa manusia this type. Aku lemas. Aku ni jenis happy go lucky.
Klu korang leh blah ngan perangai aku, teruskan..... klu tak.. pandai lah sendiri cari jalan ek.. Tader paksaan nak kawan nga sesapa.Hak memasing.........

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design