FOLLOW ME

June 8, 2010

:: baby sihat ::

Alhamdullillah, sepatutnya checkp-up this month pada next monday. Tapi oleh kerana aku bleeding sedkit pada pagi tadi, aku ajak huby g klinik hari ni gak! Skang gak! kenot tahan². maklumlah.. lama nak tunggu 2nd baby ni.. Klu tak, asik dok main ngan si apisss sowang jek. Itulah pasangan suka dan duka mama..

Otw g klinik, macam² yang ada dalam pale otak aku.Kenapa bleeding? Kenapa itu? Kenapa ini.. huuh.. itulah, banyak sangat dok bace artikel dalam forum ibu mengandung, last² aku takut sendiri.. Nak bace buku ilmu²an ajelah..

Pi daftar klinik, turn aku no 48. Skang no 42. herm.. Oklah, tadelah lama sangat nak kena tunggu. Tunggu punya tunggu sampailah turn aku. Dengan pelbagai rasa perasaan aku alami, dup dap dup dap degup jantung aku. Aduhai... Sabar jek la.

Masuk je bilik doktor, aku cakap ngan doktor yang pagi tadi aku cek cam ada bleeding, tetapi terlallu sedikit. Doc pun wat pemeriksaan itu ini, amik darah, wat urine test n last scan.. Semasa scan, berdebar pun iye.. Tapi. Alhamdullillah, doc cakap ' Hey. baby u sihat la.. kedudukan uri pun okk, ukuran baby sume ok.. due u 20/11/2010 okk '

So, aku pun okk kan jek lah. Aku TERLALu risau bila orang berkata @ aku terbaca tentang kandungan anggur, bleeding ada kaitan dengan gugur dan kandungan di luar rahim. Mujurla aku tak alami apa².

Doktor cuma nasihatkan aku agar jangan lasak² sangat. Banyakkan rest n makan vitamin PINK yang besar dan BANYAK itu.. hehehhe

Kawan², doakan aku supaya selamat sepanjang tempoh mengandungkan dan melahirkan nanti yer .

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design