FOLLOW ME

May 12, 2010

Satu ketika #

Dulu dan sekarang banyak bezanya .

Dulu.
ada fren yang leh kita share everthing
ada tempat tuk kita sama² gelak
ada tempat untuk kita sesama nangis
ada tempat tuk kita share sume kaler kehidupan

Now?
Ada lagi ke?
Nak ke dia?
Suke ke dia?...ntah² tidak.
Jangan paksa orang.... siapalah kita #

Soklan dalam pale aku.. Kenapa ek.
Tq atas niat itu.
Semoga di tunaikan oleh DIA. aminn

Btol?
Ok..
kalau camtu jawapan aku Okkkkk je la
kalau nak buat camtu jawapan aku pun okkkk jugaklah
kalau nak teruskan camtu aku tetap ngan jawapan aku okkkkk kan je lah

Even dulu, adalah space tuk release beban, now...tanggung sendiri lah okkk
sampai ati tetiba jadi orang lain
sampai ati buat ati tertanya²
sampai ati hilang

dun wori.. aku pun tak suka kacau orang
DRASTIKNYA.... tross hilang....

takpelah. klu itu yang okkk
harapnya okkk
tapi.... aku tatau apa yang okkk
fikiran punuh ngan macam².
tq being such a good frenz for me.

# aku malas da nak pk menda² #
# bila bace je nangis.. bila nangis je bace... jangan baca. dah ok..
bai bai

1 comments:

Mayiskandar said...

sabar je la...adala hikmahnye...

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design