NUFFNANG

FOLLOW ME

Morning + DizzY + Xtvt ♥

Monday, May 03, 2010 0 Comments A+ a-

Mei#
Morning ouls, dah masuk bulan Mei yer tahun 2010 ni. Apa yang telah kita capai dan apa yang masih belum kita gapai? (",)

i? banyak yang dalam kepala otak ni, dari urusan personal, biz, kerja, bowling dan macam² lagi lah. Ada je yang mengganggu kelancaran perjalanan sume perkara. Tapi takpe...... kita cuba selesaikan satu persatu...

Frenz #
Betul ke saya ada kawan yang betul leh saya anggap kawan?. The answer is ...
*Y
*E
*S
Time kasih banyak² sudi share everything okk.. (",).. I do Luv dis Frenship & Relationship.

Dizzy #
Yer kepala aku pening dah 3 hari. I dun noe why. Sebelah kiri yang berdenyut² non stop. Nak makan ubat sebarangan tak boleh sekarang ni kan? So. kaedah menahan sakit yang aku cuba praktikkan is "tido". .. pun tak boleh nak melegakan kepala aku. Kepala akku berattttt sangat².

Kerja #
Bos cuti today.. aku ingat ngan aku aku sekali nak cuti, coz ada urusan nak aku settlekan.. tapi....... bos dah cuti, so aku kena ganti bos lah. itu ini, bla bla.. huhuhu ;) ..