FOLLOW ME

May 4, 2010

F A N # P A G E

Fan Page Azura Nazura II Officially Close @ Deleted

Sebab?

# whut for ??
# Aku bukan ada Info berguna Like pesanan, Tips Biz, Nasihat tuk u ouls
# Aku bukan artis Okkk
# Aku tanak Over mesraaa ngan sume kawan²

I terbace kat wall my fren ttg Fb n Dosa. manalah tahu.. dalam kita mesra² sharing everthings, sekali pakej kita tambah dosa, even tak sengaja. BtoL?

http://www.zaharuddin.net/content/view/930/72/

Artikel from Ust Zaharuddin tentang Dosa² dan fesbuk.
Jadi, aku rasa enuff la handle 1 akaun. Aku bukan sesiapa. Idup aku, cerita aku, feeling aku, cerita aku.. paling kuat aku share kat sini. Tapi. kat sini pun dalam proses kurang²kan citer periBODI hiks...

Cukupla kowt, kawan fesbuk dah 5k tuh. Macam² perangai nak handle, naik pening paler.. :) Neway ..... thanks kat fren yang add aku. Hmm .......
Balace 1015 lagi yang tak boleh aku nak approved tu, aku mintak Sorry. Bukan aku sengaja HOLD kalian.. dah memang tak boleh aku nak approved kan.....

Tunggulah, kalo² ada frens yang remove aku, ada ruang kosong, leh la aku approved kalian :D

Salam....

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design