NUFFNANG

FOLLOW ME

Be Frenz Okk ♥

Thursday, May 13, 2010 2 Comments A+ a-

AWAK..
# Saya tanak bermusuh ngan awak
# Saya tanak awak hilang dari list best fren saya
# Awak terbaek
# Susah, senang, pahit, manis, awak tetap bersama saya
# Susah nak jumpa kawan cam awak
# Awak jangan buang saya ok
# Saya janji jadi kawan yang terbaek juga buat awak
# Saya rasa lonely bila awak hilang
# Dengan sape saya nak merapu?
# Kenapa awak buat cam ni?
# Bukan salah awak pun sume yang jadi

AWAK..
# Saya dah Ok
# Life da happy
# Tapi kita tak tahu what's Next yang akan jadi (awak doakan life saya ek)
# Jadinya, kita fokus dengan life yang ada
# Awak dun wory
# Saya tak salahkan awak pun
# Saya cuma tanak awak hilang dari list fren saya

AWAK..
# Awak janji ek
# jadi kawan saya sampai bile²
# Andai kata awak terbaca ni
# Saya nak awak tahu.
# Awak TERBAEK. ♥

* Saya terbace ni kat status kawan saya...*
"Sahabat yg baik tak akan tinggalkan sahabatnya di kala die mendapat teman yg baru (kekasih). Kesimpulanya..bila kita dah terkene dgn sahabat yg suka tinggal2 kn sahabat....Abaikan die terus...apa die buat..jgn ambik peduli...apa die ckp...buat tak tahu je.. Biar puas hati~~~ huhuhu"

Saya tanak jadi atau buat canie kat sahabat saya... Ok awak.....:)

Hehehe... Tetibe jek kan....
(Opsss. saya update ni KOL 5.10 minit petang.. gune Berukben)