NUFFNANG

FOLLOW ME

# ALL in One #

Monday, May 10, 2010 3 Comments A+ a-

Alahai.. lepas 1 - 1 dugaan datang kan mak? Tu maknanya Allah sayangkan kiter. Kita kena redha dan bersabar dengan segala ujiannya..

Mak #
Mak dahla tak bape nak sihat, jaga mirul n adam notty :) hiks.. cucu meh.... tak sihat pun jaga jugak.... tanpa minta balasan. Tak caye? cube tanya sume ibu² sentero dunia. Klu ada ibu² yang tolong anak², membesarkan anak² dengan harapkan ganjaran, yang pastinya.. itu bukan ibu aku..
Mak aku lah mak yang terbaik buat aku. Mak akulah sumber inspirasi idup aku. Mak akulah segala²nya buat aku. Semoga mak panjang umur dan murah rezeki. Anak²lah plak.. jangan jeling² jer bila mak dah tolong². Sendiri mau ingat lah ekkk.....takkan tu pun ALONG kena ingatkan.... huhu ... Mak jangan banyak PK, mak jangan tension².. kang naik lak darah tinggi mak tuh...

Abah #
Abah pun...nampak cam sihat....dalaman? hanya abah yang tahu. Abah pun jangan banyak pk sal anak² ni. Biar along as power ranggers pink yang settlekan sume.... huhu, padahal along pun asik pening² ni. Abah jangan marah² ek. kang sesama mak lak naik darah tinggi....betul nyer sehati sejiwa......bukan sehati sejawa okkk.. sebab kita bukan jawa kan? hahah

Acik & Alang #
Acik n alang....tengok²kan la mak eyh. aku ni seminggu sekali baru balik uma mak....Weekend aku sungguh bz.. ngan tonoment bagai...Klu tader tonoment, time tu lah nak rest n kemas² uma...klu tak...KONFEM uma cam tongkang pocah... # faham suda. tukang sepah 2 owang haha, orang gaji.aku sowang......hikssss

Angah #
Ko la yang paling banyak masalah...dari zaman sekolah, remaja, keja, bujang dah kawin, dah berpisah.......alahai....tension gue angah.... Ni, along dapat kabar ko kat spital JB. Doc kol abah kata ko nak derma sume organ ko..nape ni dik? Ko kater idup tader guna...kami ni sape?... Ingat Allah, ingat femili before nak kata sesuatu....Ingat mak abah...susah payah dier nak masukkan ko kat pulapol dulu.dah keje polis, barula jadi orang....tapi.sume gara² "pompuan" sume jahanam...... angah, angah....klu der masalah.....bawa² berbincang Okkk..... Mak, Abah, Acik, Alang, Adik, Along n sume doakan ko..esok lusa.Insya'Allah kitorang datang lawat ko yer dik...Along nak minta doc transfer ko ke spital Serdang or Hukm....senang nak lawat ke hape...

Aku #
huhu, aku, standat ar.orang ngandung memang salu hangin jo.tapi stil dalam kawalan.huhu, aku tak suke n tak reti nak marah² orang ni. Cuma pale aku salu penin. Diizy sokmo. so.tagline aku sulah tukar ' bukan senyum sokmolah.......tapi.pening sokmolah.........' ♥ Aku pun tatau awat.pi kinik, doc bagi ubat sameeee jek. dizzy tak gak ilang....... A little bit happy coz event boling aku 23 Mei ni.. sulah full.....so. aku cuma perlu folow -up jo.tak perlu pening² pk dah pasal cukup korum ke idakkkk.. yahooooooooo

# d.u g.a.a.n #
Bersabarlah....Setiap yang terjadi ada hikmahnya....

3 comments

Write comments
May 11, 2010 at 9:11 AM delete

take care, ye..! dugaan dtg tu, tanda Allah syg kt kita.. nk kurangkan beban dosa kita...

klau penin tu x kurang2, bgtau la doc masa next cek up. kot2 BP ke.. kan? huhu..

Reply
avatar
Mayiskandar
AUTHOR
May 11, 2010 at 9:17 AM delete

sabar je la ek..sume tuh dugaan...

Reply
avatar
May 11, 2010 at 10:25 AM delete

Cik Ann : yaaa. betul, sangat betul ...
BP saya Ok cik Ann.. ontah.. tak sabau nak sek-up next week senin.hehehe

Sis Mai : insya'Allah. amin

Reply
avatar