FOLLOW ME

April 23, 2010

WenG & MeraPU

Pagi² lagi aku dah ‘weng’.. Penangan makan ubat selsema, demam, btuk dan migrain.. Oleh itu, mari bekerja dalam keadaan ‘weng’ pagi ni.. Nak tak nak aku kena datang gak kije. Ada xtvt katalog buku beramai² kan?.. haha.. Kang kata aku nak lari kije lak. So.. dalam keadaan ‘weng’ pun aku gagahkan diri mengkatalog buku. Apa aku buat pun aku tatau.. leh camtu? hahah
22 – 24 Haribulan 12.
Gotong Royong menyiapkan katalog bahan backlog.. Aduhaii… aku tak suke betol kena buat xtvt cani.. Ada beberapa sebab nape aku tak bape setuju adanya program camni. Bukan nak kondem, tapi korang pk lah ea,


☻ Kenapa adanya bahan backlog?..
♥ Sebab tak buat kije atau bertangguh. Kenapa bertangguh? sedangkan tu kerja anda, tanggungjawab anda.Kenapa bebankan pada orang lain? Kerja yang sedia ada ni mana nak letak? …

Pk la ea.. biar apa yang kita rancang, yang kita nak buat tu bersebab!. Jangan nak lepas tengkuk sendiri, tengkuk yang tukang buat ni juga tercekik.. hehe.. Aku layan jekla.. ‘ aku yang menurut perintah’. Nak tak nak aku kena buat juga. betul tak?. Hehe…


CUTI AKU!

Alahai.. macam mana nak start cerita ea.. Aku pun pening. Aku da apply nak cuti 24.12.2009. Sebab² nak bercuti telah aku nyatakan ‘pendaftaran sekolah darjah 1 anak aku’. Aduih.. Bos tanak approved. Alasan katanya kita kan sedang buat gotong royong katalog nie. Cuti telah dibekukan..Tolonglah! as human, timbang rasa la sket.. Saya bukan nak pegi cuti² Malaysia. Nak g daftar sekolah anak je. Bukan huby aku takleh nak buat semua. Tapi feel lain lah, bila anak tu tgk mama dan papa dia datang n stay kat sekolah untuk hari pertama dia sekolah. Last choice yang aku ada!! ;) aku cuti gak! akau aku…. heheh… tak kisahlah kena apapun… Aku tak buat salah. ….saya nak cuti 1 hari sahaja. Pls……huhuh

* BIG Bos Izinkan aku CUTI . Thanks BIG BOS.


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design