FOLLOW ME

April 23, 2010

Weekend NitE ♥

Semalam tidow agak awal.. penin pale ngan macam2 hal,.. Hari ini, seharian berjalan kesana kemari. Melawat adik, soping barang sekolah anak dan barang dapur.. Nak masak letey, sampai uma kol 11 lebih. so, aku cadangkan kat huby, kita tapau mekdi jek la papa eyh.. Sok mama masak special.. hehe . Nasib baik huby faham lor… Senang hati.. sama-sama penat kan..

Bercerita tentang soping.. Hangin betul ngan satu sister ni, hmm, [lokasi dirahsiakan] ahha, bukan apa.. musim-musim cuti sekolah ni, maklum jekla kan, dah tentu la pusat soping tu penuh ngan owang. so.. kena ada timbang rasalah antara 1 sama lain.. Ini tak, dah le tempat tu penuh ngan troli-troli barang soping, dia lagik nak selit-selit celah owang sampai terlanggat 1 atuk ni.. Kesiannya tgk atuk tu.. ‘atuk’ faham jekla kan.. dah tua.. terjatuh atuk tu, dah la pakai tongkat.. Nasib atuk tu tak terlanggar susunan telur.. klu tak, masakk mau bayar.. Hampes nyer sis, bukan nak tolong.. dia leh sound.. ‘klu tak laju, jalan tepi la pakcik’.. aduhai.. secara spontan aku terbayang, klu la parents aku dah tua.. jangan la aku atau adik-adik layan parents aku camtu..Sedey lak.. hmm, macam-macam hal lah

Malam ni, Free, layan prospek bisnes.. pastu layan bola, hehe, im big Fan of Gunners.. apapun jadi, Gunners tetap dihati… Anak aku pun tak tido lagik skang ni, dok main ape ntah.. hehe.. papanya layn bola, mamanya layan tenet.. elokla tu.. semua tidow lambat.. eheheh

Hepi weekend guys..

Kepada teman-teman yang menyambut Besday, Happy Bufday to u.. May ALLAH bless ur life 4 ever.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design