NUFFNANG

FOLLOW ME

UMRAH

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

‘Ya, Allah, selamatkanlah perjalanan ibu mertuaku dan anaknya , semoga perjalanan pergi dan pulangnya dalam keadaan selamat dan sempurna’ AMIN, AMIN,AMIN, Ya Rabbal Alamin.

Camner aku leh lupa date nie. Patutnya cuti hari ni. Urm.. elok gak tak cuti, ada bengkel pengkatalogan Multimedia huhuh, rasa cam padat ajo jadual aku hari ini.
> Bertugas kaunter 2-7 petang
> Bengkel 9.-5 petang
> malam g airport .. huhu

letih² badan hari ini.. urm.. memang rasa letih sangat pun, apis demam, jap ok, jap panas.adoi. tido tak cukup lagi, gile menahan ngantuk lam bengkel.. 75% tak masuk kepala otak. camno tuh..
urm… skang tengah duty kaunter, mata aku hampir tertutup tatkala aku merapu kat blog nie.. urm.. cepatla kol 7 … aku nak pi makan, then nak balik mandi, solat sume, then iron baju then Zzzzz lah.. penat btol aku rasa