FOLLOW ME

April 23, 2010

TouChiNG

Fikiran aku melow sangat.

bab kawan². Apa salah aku ea? .. Apa yang buat kalian marah sangat dengan aku?
Adakah sesuatu telah terjadi, adakah aku dah sakitkan hati kalian?.
Tell me my fren. Aku rasa sangat alone sekarang. Makan pun sorang² , Lepak pun sorang², senyum sowang²

Aku sedey babes! … Mana pergi gelak tawa ngan kowang, mana pergi keceriaan korang. apa salah aku aaa?
Semuanya menjauhkan diri
Entah, aku rasa dunia aku sepi.

Aku keseorangan , sepinya rasa.. Salu dizzy skang. Banyak pk kowt .. huhuhu…
Aku rindukan masa yang dulu
Masa kita sama² ‘ geng skodeng’
Mishh u all guys…..
Need to be Alone
Aku merehatkan diri seketika dari febuk. Aku letey ar nak layan semua². Baik personal, Baik Biz. Sori sangat².

My lovely frenz,a lil bit bizi. nak beritahu dia sesuatu. Sangat ingin beritahu dia sesuatu. Mana tahu, mungkin kali terakhir leh gitau. mana tahu kan..Ajal maut ditangan Tuhan.

:: Semoga Allah Permudahkan Jalan Hidup Hambamu ini::
Amin Ya Rabbal Alamin


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design