FOLLOW ME

April 23, 2010

Tabah Okkk

Hmm, semua oorang ada masalah..
aku pun… tapi aku rasa tak seberat masalah sahabat aku ni. aduhai. Tak boleh la aku nak gambarkan. Aib orang, kita simpan rapi². Jangan korang tanya aku ‘kenape? siapa? mengapa?’ . aku takkan cerita. Apa yang orang dah amanahkan kat aku untuk aku simpan, aku simpan.
kepada sahabat aku.. Tabahkan hati, kuatkan semangat, dekatkan diri dengan Allah. Selagi kita dekat dengan dia, ingat pada dia, lakukan suruhanNYA, Insya’Allah jiwa kita akan tenang. Bila kita tenang, baru kita boleh fikir n buat keputusan dengan waras. Aku hanya mampu memdoakan, dan memberikan moral support. Selebihnya terpulang pada diri kamu sendiri.
” Ya Allah, permudahkanlah jalan sahabatku, berikanlah dia ketenangan jiwa, permurahkanlah rezekinya, jagalah kesihatannya dan semua yang baik² belaka “


AMIN AMIN AMIN .
:: in mode, kawal diri frenz ::

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design