FOLLOW ME

April 27, 2010

SMS nyer HAL * UPDATE

Aduhai.... ini kenot tahan ni.. LALAI * LALAI * .. leh menghancurkan semuanya sekali. Even benda tuh kita memang tengah hangin or berapi ngan FEMILI sendiri.. kenkadang as HUMAN, kita tak lari TERmengutuk FEMILI sendiri. alamak aiii. adik gue memang hampeh. Dah tau mau kasik hp kat .......... yang ko tak delete msg tu kenapa yang Oiiii.. kan kan kan da terasa.....
susah la ini macam..

Orang nak bergosip. ko pun nak.. tapi ko tak reti kaver line. AKU TOBAT. tanak gosip thru SMS dah. Even aku sebagai Penasihat 25% aku gak yang kena acik oiiiii... *^$!! skang Jiwa ngah kacau...
walaupun aku rasa, AKU RASALAH.. tader Over kater orang, tapi kita takut satu perkataan yang bakal menjahanamkan semuanya.

Tobat ai takkan citer SULIT² thru SMS. lagipun aku kurenggg gemar men SMS nak taip pepanjang ni. MSG use touch screen ni aku LEMBAB gile nak membalas....klu use hp lagi 1 Lajuuuu jek reply.. ahaha..

Ampunkan AKU. Sob! Sob! Sob!

* SALAH information... ........ bukan marah kat aku.. tapi kat adik laki aku yang sowang itew... * ALHAMDULLILLAH.. yey!!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design