NUFFNANG

FOLLOW ME

Semua KaN Biasa Aja

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-


Insya’Allah, esok mula keje dah
Lamanya aku cuti, dekat seminggu. Yelah, MC 2 hari, EL 1 hari, Cuti hari minggu , Cuti Umum.
ESOK!!
Nak hadap semua keje yg terbengkalai kat opis tuh. Aku dah tanak ambil port sangat la perihal kawan². Nak kawan, kawan la.. nak suam² ke, ape- ape je lah. Aku camni gak. Aku taw, salu susahkan kawan². Nak kemana² ikut je. Yele, aku tade kenderaan. Lain kali aku dok opis je lah. Agak² lapor, g le jalan kaki ke Bangunan canselori sebelah nun. Makan ngan huby atau tapau jerk.. haha… sendiri kenyang + sendiri penat + xcersise … heee
New AZURA will come very² soon


::> Happy
::> No moody
::> Lone Ranger
::> Frenz With ALL
::> Senyap
::> working
::> Biz
::> Fun

= Permudahkan Jalanku=