FOLLOW ME

April 23, 2010

Sekarang dah Tahu okkk

Sekarang aku dah tahu.
manusia macam² perangai.
Like i said before,
Manusia tak sempurna,
Aku cube tuk jadi yang terbaik buat kalian.
Tapi?
Kesilapan sekali mungkin memusnahkan segala²nya.
tapi takpe. Itu mengajar aku.
Pengalaman ni, sangat² mengajar aku.
Jadi, kita tak boleh terlalu TRUST org sekeliling kita.
Mungkin aku terlalu percaya kawan². Susahnya jadi AKU!.
haha, ape-ape jelah ajulaa oi..

Ko senyum jelah,
kau tawa je lah
kau ceria je lah
Apa yang ada lam hati kau, tak siapa pun yang tahu..
Biarkan aje.
Andai betul pun kau salah..
Sebagai ‘kawan’ , tegurla kau dengan cara berhemah.
Nape bila berlaku kesilapan, semua pulak nak tarik muka
Ikut laaaa..
hati korang, perasaan korang, sikap korang..
semoga korang stil be best frenz forever n ever.. with-out me.
Thanks 4 everthing ya..

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design