FOLLOW ME

April 23, 2010

S3D3Y

Terasa sedikit sedih. Tak sampai setahun pun mengenali ‘dier’. Dier memang sahabat yang baik.
Semua kita sharing kan genk?.. Tapi.. aku sedikt sedey ngan kabar yang kamu bagitahu tadi. Buatla treatment kay. Aku, as ur Frenz sentiasa ada di sini support kamu. Kamu jangan rasa keseorangan. Memang itulah diri kamu my dear frenz.


Orang lain tak nampak dan tak tahu apa yang kamu alami. Hanya yang terdekat mungkin mengetahui. Aku mendoakan kesejahteraan idup kamu. Kamu ‘kawan’ terbaik aku. Even kita ni baru sangat kenal, rasa cam dah lama kenal mengenali antara 1 sama lain. Kamu percayakan aku, aku percayakan kamu. Kamu juga faham aku. terima kasih.

Semoga kamu tabah n berbahagia, Sekiranya perlukan teman berbicara, aku sentiasa ada di sini sebagai teman kamu.

Frenz 4 Ever
Semoga panjang umur, murah rezeki genk ♥ sangat² menghargai pertemuan persahabatan ini.
♥♥♥♥
SaHaBaT SejaTi AkU… ♥ u


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design