FOLLOW ME

April 30, 2010

S E D E Y

Sekarang saya ngah rasa sedih
Saya nak share dengan siapa?
Betul! saya sedang bersedih.
Kenapa saya sedih?
Saya tak boleh nak share @ Kongsikan dengan semua orang
Hanya yang bebetul saya percaya jer saya share

Kenapa benda ni jadi kat saya?
Allah menguji saya?
Bermakna Allah sayangkan saya
Terima kasih Allah sebab sayangkan saya
Tetapi saya tidak sanggup lagi.

Mungkin saya tidak baik
Mungkin saya tidak rajin
Mungkin saya tidak cantik
Mungkin saya bukan yang terbaik
Mungkin * Mungkin * Mungkin *

Saya perlukan ruang untuk kongsikan
Saya perlukan teman untuk ceritakan
Saya perlu sahabat untuk selami perasaan saya
Saya * Saya * Saya *

Saya tidak rasa diri saya bertuah.
KENAPA buat saya macam ni?

@ a p e - a p e a j e l a h @

4 comments:

~emma~ said...

wei knp plak nie..???
aku kan ade..
sharing is caring kan..???

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

urm. personal matters la beb.
kenot story here. nnti la kita roger² :)
tq taw

TeRRoRRiZZ said...

banyakkan bersabar ye akak...
semoga ceria selaluuu

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

hye dear.. thanks folow me... i will folow u back.

Insya'Allah. bersabar tu ubat segala-galanya... amin Insya'Allah.

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design