NUFFNANG

FOLLOW ME

PerangaI orang ..

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Orang tak kenal kiter, Orang tak tahu perangai kita. Orang tak bercampur dengan kiter tapi syak kita bukan-bukan Apa yang boleh aku lakukan? SENYUMMMM …………..

Arena pekerjaan : aku dengan kije aku, my huby dengan kije dier. Ada masa terluang, we oulls lunch sesama, breakfirst sesama. So?…..jangan jeless n kater we oulss asik berkepit jew… bukan tiap-tiap hari

Arena sukan ‘boling’ : Huby giler minat men boling, aku?.. lagilah… hantu boling…..pantang ajak ke Alley.. mesti mau layan 3-4 game. Klu tak penat, mau 6-7 game… So… klu korang nak juin we oulss tening, tado hallah! Roger jew… klu lane 0.. sure aku bagi masuk pe….ni.. tak.. tegur pun tak, salam pun tak, tetiba mau juin.. wooo!! gue bukan ‘tukang tempah lane’ taw… tempah 2 lane, nak sumbat sampai 5-6 orang ‘raja’ wah wah wah! terlebey suda

Pastu.. esok, korang kuar statement aku n huby sombong, tak campur orang, belagak power.. alahai.. kamon la bebs! ….lu nak tumpang lane gue.. lu lah layan baik sama gue.. pk rasional la.. klu lu raja boling M’sia.. wa layan baik arrr .. podah!! …….
haih! kiter layan baik, kiter kena pijak kepala, kita buat tatau… dia label kiter plak.. tak adil btol gue rasa… panas ati bebs bila tau kita kena cani.. tapi aku layan baik jek la sume… selagi telinga aku tak dengar dari mulut orang tue sendirik…. 6 tahun bebs nak layan perangai manusia canie.. anggapp diri perfect dan orang lain sebaliknya….hmm