FOLLOW ME

April 23, 2010

Pale Otak ai Penat Dis WeeK

Salam sume.. windunya nak update blog.. cam lama jek tak update. Ekceli minggu ini adalah minggu yang memenatkan aku. Sangat memenatkan. Pale otak aku penat, jiwa aku penat, badan aku penat, mental aku penat. sume penat!

Aduhai.. dengan minggu pertama persekolahan anak aku. Hari² aku kena naik turun tangga tingkat 3 antar apis ke kelas.. alahai.. makin selim melim la badan nie… huhuhh… Tapi takpe.. demi anakku yang terchenta.. mama jadi lagik selim pun tak pe.. ngeh ngeh ngeh
pale otak , minda, mental aku penatsss….Ni sume pasal bisnes baru ooooo.. Memang asyukkk!! perghhh… layanss sey. Tapi tulah. Masyarakat Malaysia, memang malas membaca eyh! hihi.. aku pun masuk list sekali la. Jangan jadik hipokrit! if yes! say YES!! … aku bukan malas ape.. maleh betul nak bace Instruction…. gagagag sian upline aku, pening pale suda… hehehe… Sori Upline.. pasni aku bace sampai abes..menda yang memang 100% aku tak faham aku tanya kay ……. Bisnes baru ni namanya KUASA100 infinity downline… tak caya kasik try.. berbaloi²… hehehe
Pale otak aku hampir jammed sebab nak kena siapkan Fail meja dan kerusi opis.. alahai… menci menci menci wat menda alah tue lah!.. haih.. anybody want’s to help ajulaa?.hohoho…………

MAK,ABAH,MIGHRUL,ADAM dan sume……..

Windu bangatt sama kamu laa.. sorilah , minggu ni tak balik jumpa mak abah! Bz gile tahap gaban, Tengah menaip ni pun rupe gaban suda~ hik hik.. jumaat ni along balik uma mak ea…nak kishh mirul tomey tue.
K lah.. aku nak makan nie.. gile lapar since pagi tak makan ape². terlalu BZ ngan macam² menda… aduhaii…nnati aku update citer besttt ek


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design