FOLLOW ME

April 23, 2010

Nak Belajar ♥

Aduhai… susah juga nak tambah ilmu ni yer.. lagi² bisnes. Aku dah la orang baru dalam duni ayang serba baru nieh. leh tensen oo….hik hik.. tapi takpe.. selagi ada niat nak cuba, nak usaha, nak belajar, nak tambah $$… Insya’Allah leh berjaya. Tak kisah arr, nak marah ke, nak kate lembs ke.. tak tahu aku tanya. hik hik. so. upline kena sabar ea… hehehe… Aku ni memang lambat sket nak faham.. tapi tak der la 100% susahkan orang. Klu iyer, minta maaf ek! sebab aku takmo sesat jalan.. nak jalan lurus tanak belok². Biar senang dan cepat sampai destinasi. So, sama² belajar ..
Pepatah melayu pun ada sebutkan kan?.. Malu bertanya sesat jalan, so.. aku jadi tak malu tanya lah.. hahaha… adeh! pening pale aku arrr …. hgagagagag

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design