FOLLOW ME

April 23, 2010

MoOdy Menyerang

Erm.. tak suka betul bila perasaan camni. Ekceli, aku pun tatau nape aku ni moody skang ni, hari ni, waktu ni. arghh!!.. mungkin sebab letey, tido tak cukup.. Emosi pun terganggulah .
Dalam moody ni, ramai la pulak genk fesbuk nak layan chat ngan aku. Klu nak tanya bisnes ok lar, leh la aku cool down layan sembang. Ni nak ajak merapu. Aiyakk!! wrong time ar genk. Lagipun moody aku bertambah-tambah dengan soklan typical korang..’dari mana?..umo bape?.. dah kawin lom?.. kije ape?.. kat mana?.. klu 10 orang tanya aku cani.. dah macam artis la pulak!.. hmm..
So.. aku minta maaf la kalau terkasar bahasa ngan korang eyh. Klu ada masa, leh la kita sembang. Buat masa sekarang, aku tado mood nak chit chat.. mood aku nunnnn jauh melayang tah kemana… :(

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design