NUFFNANG

FOLLOW ME

Memujuk atie

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Aduhai… Bagusnya kawan² aku… memujuk hati yang merajuk tahap GABAN ne. Hmm.. REALITY nya, memang majuk dan Kecik ati ke kecik lubang idung?……huhuh klu ikut hati ni memang Officialy majuk dan kecik ati sume . Tapi dek kerana kawan² aku gagahkan diri datang sok malam.

Pada Kapten Ariff, Thank U so so so MUCH! Appreciate sangat semua² yang kap buat. Aku folow apa yang Kap gitau. Datang, jangan tak datang! tak datang kap main avg 13++ haha.. tipOOooo….. , Kap, ingat taw janji kap… nak selane ngan bowlers handalan tue Tapi zura datang laa bukan kerana sesiapa.. kerana nak bersaing secara Sihat bak kata Amar. Amar, betul kate ko.. kita juin komuniti untuk juin xtvt jek.. yang lain tu abaikan… Zairy, Don’t woory.. akak datang jua.. untuk bersaing ngan kowang! positive dan abaikan jek laa manusia² **** tu….. Kepada Kaka the Rempi’ts ..Thanks jugak.. ko memang best! kawan yang faham perangai aku nie ha.. baru jek kenal ngan kowang ni.. tapi tulah.. Betul kata korang, dalam 1 komuniti tak semuanya teruk. Aku lebih ramai kawan dari musuh pe? ..so.. GO ON!! nak out, out la.. xtvt juinla. betul?… ingat tujuan je senang.. Klu dilayan, mau gile babeng.. haha [ gelak buat-buat] huhu… hmmm

KEPUTUSAN AKU : aku datang sok malam ! 100% YES. ubah keputusan dari TIDAK pada YER.. untuk kebaikan takpe..
TERIMA KASIH SAHABAT