FOLLOW ME

April 23, 2010

MekDonEL dan SotO AyaM tuuuuuu

Alahai….. nasib baik badan aku tak naik-naik, menten kecik je cool … haha.. jangan jelesss . pagi tadi ada meeting MQA . Taklimat oleh Puan Ketua Pustakawan UPSI. Herm.. agak menarik perkara yang dibincangkan, Skopnya sangat luas.. Blurr gak aku sekejap.. hik hik … Tetapi, perbincangan tu lama sangat.. kol 10 sampai kol 1.30 . Gile lama tuh. Tu yang sangap dok dalam Bilik Mesyuarat haha

Dari pagi aku tak makan.. Ingatkan taklimat tu adelah makan. Memang ada.. tapi makannya kol 1. Lapar gile sey .. Cian perut aku nyanyi lagu dangdut.. haha ..
Dah lapar sangat… kol 1 tu, Aku, Hyezom, Faidza, Nasir, Lili n Kak Peah kuar g Mekdi.. hahaa.. Aku beli ape eh? oooo….. Ayam goreng spicy .. gile pedas! tapi lazattt ….. Alhamdullillah.. kenyangnyaa nikmat makan… hehee Soto yang ada kat opis tu aku simpan gak.. Wat stok minum petang plak.. muahahhaa

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design