FOLLOW ME

April 23, 2010

Manusia tidak sempurna kaN$?

Aku heran dan sangat-sangat hairan! kenapa ‘manusia’ salu anggap orang lain salah?. Klu camtu, dah tentu dia anggap diri dia sempurna. Tentu ada cacat cela di mana-mana Klu ko tak suke kawan ngan si A, abaikan la.. tak perlu ko nak kutuk dia, canang fitnah itu ini. Berbaloi-baloi sangat ke dapat? Dapat dosa sebakul yer.

Kadang-kadang, aku nak ko berfikir ‘luas’ sedikit! Nak gelak pun iyer. Adakah aku hanya leh ‘kawan’ dengan ko je?. Bila aku rapat dengan orang lain, ko kata aku kutuk ko dengan budak tu?….s.t.u.p.i.d la wei!….tak der kije aku nak wat cmtu la haih! banyak lagi job aku nak buat. Nampak sangat ko tak kenal aku, Aku memang suka berkwan. Kawan, adalah kawan, personal adalah personal. Takkan semua benda dalam kain pun aku nak share?.. pk sket ok!
Lagi 1..;) bila bekerja,buat la betul-betul, pujuk diri dan kepala otak tu untuk tambah ilmu, takkan semua nak bersuap!! ko tu dah tua berbanding aku! alahai, kamon laaaa…….MATANG sket babes….
Ada bran, jumpa aku, jangan canang thru FB. umur matang, otak tak matang ape jadah?….

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design