FOLLOW ME

April 23, 2010

LigabUmI


LIGABUMI 2010 / 2011
Team aku. team Street Fighter ♥ .. adeh! sekali jek aku dapat main…….. pastu rehat setahun.. wakaka.. melaram ngan shirt jek la.. hohoho .. My team!! SF .. sorry, tak dapat sumbang tenaga buat team, tapi zura stil maintain team.. kita jaga team SF ni sama² . Kita sama² lead SF team.. kalau ada tak puas ati ke ape. pls tell me direct, supaya kita leh betulkan..

To Mr D’ >> takpe.. kami as a team, faham kesulitan kamoo tuk selalu turun juin liga.. kamoo dah sudi juin SF team pun dah rasa bangga … bila² ada kelapangan n windu nak jumpa kawan², dialu-alukan tuk maklumkan .. dengan sebesar trak kami tadahkan hahah Papepun, semoga U – Mr .D terus sukses, terus bergiat aktif dengan boling n semakin terer

Wish u all the best!!
hmm… meninggalkan dunia boling yang aku cintai dan gilakan selama setahun ..
Pengurus!! ai cuti setahun key aduhai.. aku baru nak berjinak² dengan dunia menyepin aku.. hik hik
tapi………. takpelah .. tak main boling setahun, tapi tambah femili tuk selama-lamaya .
ALHAMDULLILLAH ♥
Tak percaya n tak sangka pun.. Ingatkan apis tu sorang jek la anak aku sampai aku tua sok .. hehe .. dah tertulis di atas sana.. aku dapat 2nd baby bila umur apiz 7 tahun. Ko usahalah cam ner pun.. kalau dah Allah tetapkan begitu.. begitulah .. jadi! Bersabarlah …
Kepada ibu bapa .. diluar sana .. yang telah berkahwin lama dan masih tidak memiliki anak, ataupun alami nasib yang sama cam aku.. sabar shj + usaha … Tunggu je pun, bukan dapat ape. ye tak? Segala yang ditetapkan untuk kita tentu ada kebaikannya. Jangan stress, idup kena hati riang.

Bowling!! ♥ m gonna Miss my Bowling ball$ ♥ m Gonna miss my shoes ♥ m gonna miss alley ♥ m gonna miss all ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design